środa, 20 kwietnia 2016

serwer

Serwer to jest nie rozłączny element, który musimy mieć. Jak już pisałem ja nie korzystam z darmowych serwerów, ponieważ cała moja praca kończyła sie fiaskiem i koszty pozycjonowania strony wzrastały kilkukrotnie i były nie adekwatne do tego za ile mogę mieć profesjonalny ale płatyny serwer.

Polecam pakiet https://www.kei.pl/hosting HOSTING START - naprawdę nie ma lepszej opcji na początek wg mnie. Wrzucamy do koszyka, testujemy za darmo przez kilka dni a później opłacamy FV, wg mnie najlepsza opcja jest opłata roczna ale to do Ciebie należy wybór czy też może, np. miesięczna forma płatności jest wygodniejsza.

Dlaczego ta opcja?
Otóż z doświadczenia wiem, że aby wykorzystać potencjał w 10% możliwości tego pakietu strona musi się rozwinąć. Jak wiadomo, każdy z nas ma inny pomysł a od tego co będzie znajdowało się w naszej stronie internetowej będzie zależało jak często i ile odwiedzin będziemy generowali. Jeśli natomiast przekroczymy parametry, które są nam przypisane do tego pakietu zostaniemy poinformowani o tym i zostanie nam przyznany czas na modernizacje, czyli mamy tak jakby dwie opcje.

Modernizujemy serwis - np. zużywamy za dużo miejsca i czyścimy zbędną pocztę lub pliki na serwerze, które są nam również zbędne kasujemy. Takich zabiegów jest wiele więcej ale o tym w innym wątku.

Poszerzamy pakiet - przechodzimy na wyższy pakiet z większymi możliwościami ale zasada działania się nie zmienia - serwer jak był mega dobry tak jest dalej, tyle tylko że pakiet wyżej ma możliwości które są nam niezbędne do dalszego prowadzenia witryny.

Ja osobiście polecam ten serwis usług serwerowych, głownie za niezawodność i mega dobre wsparcie techniczne. Większość innych usługodawców nie prosi mnie o optymalizację, nie daje mi wyboru, po prostu nakłada na mnie ta drugą opcję. Ale https://www.kei.pl/hosting ma naprawdę, naprawdę mega pozytywna opinie i wg mnie są bardzo dobrzy w tym co robią.

Wasze, Twoje Tanie Strony Internetowe nie muszą znajdować się na  serwerze, który  polecam. Pamiętaj, że wybór należy do Ciebie.

Mała informacja pisząc stronę lub robiąc ją na tzw. gotowcach nie możemy zapomnieć o pozycjonowaniu. Ja dla swoich klientów z UK prowadzę innego bloga i znajdziecie tam wszystko

Pozycjonowanie UK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz