piątek, 11 stycznia 2019

Darmowy Katalog Stron - subdomena *.twojadoemana.com

Mercedes zimą
Witam wszystkich. Dziś do zaprezentowania mam stronę internetową, która powstała na subdomenie. Ciekawym zjawiskiem jest to że subdomena jest za darmo a do jej utworzenia wystarczy klika kliknięć w panelu administracyjnym naszego serwera. Postanowiłem tam zainstalować Darmowy Katalog Stron internetowych lecz licencję zakupiłem ponieważ wszystkie darmowe skrypty są mało wspierane lub bardzo mocno ograniczone funkcjonalnością. Zdecydowałem się na PHP Link Directory lecz mają duży problem z językiem polskim zatem jeśli będziesz miał/a problem klikaj na Kierowcy UK i będziesz miał zakładkę pliki. Strona jest jeszcze w powijakach, ponieważ trzeba dodać do niej kategorie, a w moim przypadku jak chcę zrobić to dobrze to bedzie jakieś tysiąc kategorii, gdzie na taki manewr potrzebuję około dwóch tygodni.

Ale co takiego jest w tym fajnego?

  • Subdomenę utworzyłem za darmo
  • zawartość stawiam na serwerze, który już mam opłacony dla gł. domeny wiec jest za darmo
  • skrypt, który wybrałem indeksuje się mega dobrze i generuje potężny site strony
  • łatwo dodaje się reklamy na stronie i generują dobre wartości, szacunkowo £150 rocznie przy nie wypozycjonowanym katalogu stron

Wiem, że strona nie wygląda za pięknie, ale drzewo kategorii będe miał w bazie w całości i wstawię je do neta, ponieważ to jest coś czego nikomu nie chce się robić a może dostanę już od reki mocne linki do mojego katalogu :-P

Także kolejna tania strona internetowa to: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz